メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Shoko USUI, Katsumi SATO, Tatsuya HORITA (Feb. 2018)

Prototyping and Evaluation of Display Media using VR for Art Appreciation Education at School

International Journal of Learning Technologies and Learning Environments Vol. 1 pp.25-40

2018年2月査読付き論文(英文)佐藤克美, 臼井昭子horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Development and Evaluation Experiment of Display Media using VR for Art Appreciation Learning
  • Development and Evaluation FATHeRS as a Portal Site for Japanese School ICT Education Practices
  • Result of Surveys Relating to the Present Situation and Future Development of the Informatization of School Education
  • Keyboard Island Adventure: Development and Evaluation of a Japanese Language Keyboard Learning System with an Integral Test Function for Elementary School Children

投稿ナビゲーション

↑ Comparative Study of the Categorization of Items of Statistical Literacy in Mathematics Textbooks of Elementary, Junior High, and High Schools in Japan

↓ Development and Assessment of a Class System to Support Learning of Planing Motion

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress