メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Tatsuya HORITA, Jun TAKAHASHI, Mamoru MURAKAMI, Norihiro MIYAZAKI (Nov. 2002)

Development and Evaluation FATHeRS as a Portal Site for Japanese School ICT Education Practices

Proceedings of ICCE 2002 pp.1257-1261

2002年11月査読付き国際学会発表宮崎議弘, 村上守, 高橋純horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Development of Portal Site for Japanese Schools to Popularize ICT Education Practices
  • Keyboard Island Adventure: Development and Evaluation of a Japanese Language Keyboard Learning System with an Integral Test Function for Elementary School Children
  • Development and Evaluation of Japanese Keyboarding Training and Certification System for Elementary Children
  • Keyboard Island Adventure: Development and Evaluation of a Japanese Keyboarding Training System with Certification Scheme for Elementary Children

投稿ナビゲーション

↑ Analysis of Students’ Records in the University Class Adopting e-Learning from a view point of Class Improvement

↓ The Development of a TV Program Series for Elementary Students Studying Media Literacy

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress