メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Takeharu ISHIZUKA, Tatsuya HORITA, Masahiro OGAWA, Tomoyuki YAMADA (Jun. 2003)

Development of a Drill Type Kanji Learning System with PDAs for Elementary School Children

AACE Proceedings of ED-MEDIA 2003 pp.2837-2840

2003年6月査読付き国際学会発表小川雅弘, 山田智之, 石塚丈晴horitan

関連性のある発表

  • Development and Practical Study on Mobile Learning Environment using Personal Digital Assistants for Elementary School Children
  • PDA Classroom Drill Type Learning System with the Real-time Total Functions of Learning History
  • Keyboard Island Adventure: Development and Evaluation of a Japanese Language Keyboard Learning System with an Integral Test Function for Elementary School Children
  • Development and Evaluation of Japanese Keyboarding Training and Certification System for Elementary Children

投稿ナビゲーション

↑ Procedure for Learning Situation Design

↓ Development and Evaluation FATHeRS as a Portal Site for Japanese School ICT Education Practices

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東北大学大学院情報科学研究科がその内容を保証するものではありません。

Designed and developed by N. Miyazaki. The theme based on Twenty Thirteen.
The header background image is a adaptation of the photo courtesy of Liz, available under a CC BY 2.0.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress