メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Takeharu ISHIZUKA, Tatsuya HORITA, Kazuhiro MORIYA, Kiyoko MORI, Kazuhiko ISHIHARA, Tomoyuki YAMADA (Dec. 2003)

PDA Classroom Drill Type Learning System with the Real-time Total Functions of Learning History

Proceedings of ICCE 2003 pp.570-575

2003年12月査読付き国際学会発表山田智之, 森清子, 森谷和浩, 石原一彦, 石塚丈晴horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Development of a Drill Type Kanji Learning System with PDAs for Elementary School Children
  • A Small History of A Communication Board for Collaborative Learning Among Distant Elementary Classes
  • Development and Practical Study of a Learning Environment and a Learning Program using PDAs and Wireless LAN in Aquarium
  • Development and Practical Study on Mobile Learning Environment using Personal Digital Assistants for Elementary School Children

投稿ナビゲーション

↑ Current Status of Japanese Keyboarding Skill at Elementary School Level

↓ Evalation of Web-Based Training Program for Advisory Teachers in Broadcasting Education

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress