メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Tatsuya HORITA, Mamoru MURAKAMI, Seita MORISHITA (Jun. 2003)

Analysis of Students’ Records in the University Class Adopting e-Learning from a view point of Class Improvement

AACE Proceedings of ED-MEDIA 2003 pp.1810-1813

2003年6月査読付き国際学会発表村上守, 森下誠太horitan

関連性のある発表

  • Analysis of Messages on the Only One Earth Club; TV-based Collaborative Learning Site on the Internet
  • Attitude of K12 Students and Teachers for Designing Learning Systems onField Study Tour to Super-Kamiokande
  • Investigation of Teacher Purpose, and the Frequency and Timing of ICT Use in the Class Processes of Whole-Class Teaching
  • Development and Practical Study of a Learning Environment and a Learning Program using PDAs and Wireless LAN in Aquarium

投稿ナビゲーション

↑ Procedure for Learning Situation Design

↓ Development and Evaluation FATHeRS as a Portal Site for Japanese School ICT Education Practices

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東北大学大学院情報科学研究科がその内容を保証するものではありません。

Designed and developed by N. Miyazaki. The theme based on Twenty Thirteen.
The header background image is a adaptation of the photo courtesy of Liz, available under a CC BY 2.0.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress