メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Tatsuya HORITA, Takeharu ISHIZUKA, Masahiro OGAWA, Tomoyuki YAMADA, Kazuhisa IYODA, Mutsumi YOKOMAKU (Jun. 2003)

Live Technologies at School Rice Field: Live Cameras and a Live Sensor to Promote Students’ Study through Experience

AACE Proceedings of ED-MEDIA 2003 pp.2825-2832

2003年6月査読付き国際学会発表伊代田和久, 小川雅弘, 山田智之, 横幕睦, 石塚丈晴horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Development and Practical Study on Mobile Learning Environment using Personal Digital Assistants for Elementary School Children
  • Development of Dynamically Arranged Scenario System for Super-Kamiokande Field Study Tour
  • Design for Digital Contents which Support K12 Students for Super-Kamiokande Study Tour
  • Development of a System which Can Retrieve Data and Save with Comments Using Cellular Phones and Wireless LAN for Field Study in an Aquarium

投稿ナビゲーション

↑ Procedure for Learning Situation Design

↓ Development and Evaluation FATHeRS as a Portal Site for Japanese School ICT Education Practices

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress