メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Haruo KUROKAMI, Tatsuya HORITA (Sept. 2003)

Procedure for Learning Situation Design

Proceedings of International Conference on Educational Media pp.281-285

2003年9月査読付き国際学会発表黒上晴夫horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • PDA Classroom Drill Type Learning System with the Real-time Total Functions of Learning History
  • Development and Practical Study of a Learning Environment and a Learning Program using PDAs and Wireless LAN in Aquarium
  • What Kind of Interaction and Reflection Emerged in a Teacher’s Learning Community? : Development and Evaluation of Computer Supported Collaborative Learning (CSCL) Software for Teacher Education
  • Development of Web-Based Multimedia for Teaching Universal Design of Artifact and Information

投稿ナビゲーション

↑ Development of Web-Based Multimedia for Teaching Universal Design of Artifact and Information

↓ Live Technologies at School Rice Field: Live Cameras and a Live Sensor to Promote Students’ Study through Experience

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress