メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Takeharu ISHIZUKA, Jun TAKAHASHI, Yoko ISHIZU, Tatsuya HORITA, Hiroyuki MURAMATSU, Shingo ANDO, Yusuke KOSHIO (Jul. 2006)

Design for Digital Contents which Support K12 Students for Super-Kamiokande Study Tour

Proceedings of International Conference for Media in Education 2006 pp.290-296

2006年7月査読付き国際学会発表安藤慎悟, 小汐由介, 村松浩幸, 石塚丈晴, 石津陽子, 高橋純horitan

関連性のある発表

  • Development of a System which Arranges and Presents the Optimal Contents with RFID Tags for a Super-Kamiokande Field Study Tour
  • Attitude of K12 Students and Teachers for Designing Learning Systems onField Study Tour to Super-Kamiokande
  • Development of Dynamically Arranged Scenario System for Super-Kamiokande Field Study Tour
  • Development and Practical Study on Mobile Learning Environment using Personal Digital Assistants for Elementary School Children

投稿ナビゲーション

↑ e-Net Moral: An e-Learning System that Links School and Home Teaching Internet Morality

↓ Development of Dynamically Arranged Scenario System for Super-Kamiokande Field Study Tour

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東北大学大学院情報科学研究科がその内容を保証するものではありません。

Designed and developed by N. Miyazaki. The theme based on Twenty Thirteen.
The header background image is a adaptation of the photo courtesy of Liz, available under a CC BY 2.0.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress