メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Tatsuya HORITA, Jun TAKAHASHI (Oct. 2005)

Keyboard Island Adventure: Development and Evaluation of a Japanese Keyboarding Training System with Certification Scheme for Elementary Children

AACE Proceedings of E-Learn 2005 pp.754-761

2005年10月査読付き国際学会発表高橋純horitan

関連性のある発表

  • Development and Evaluation of Japanese Keyboarding Training and Certification System for Elementary Children
  • Keyboard Island Adventure: Development and Evaluation of a Japanese Language Keyboard Learning System with an Integral Test Function for Elementary School Children
  • Development of a Drill Type Kanji Learning System with PDAs for Elementary School Children
  • Current Status of Japanese Keyboarding Skill at Elementary School Level

投稿ナビゲーション

↑ Development of a System which Arranges and Presents the Optimal Contents with RFID Tags for a Super-Kamiokande Field Study Tour

↓ Comparison of Web Information Transmitted for Parentsbetween Kindergartens and Elementary Schools in Japan

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東北大学大学院情報科学研究科がその内容を保証するものではありません。

Designed and developed by N. Miyazaki. The theme based on Twenty Thirteen.
The header background image is a adaptation of the photo courtesy of Liz, available under a CC BY 2.0.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress