メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Kyoko Shioya, Tatsuya Horita, Kenichi Kubota (Aug. 2013)

Designing an Inquiry Based Learning Environment in the School Library

Proceedings of International Conference for Media in Education 2013 p20

2013年8月査読付き国際学会発表久保田賢一, 塩谷京子horitan

関連性のある発表

  • Development and Practical Study on Mobile Learning Environment using Personal Digital Assistants for Elementary School Children
  • Implementation and Evaluation of Inquiry Learning Program “Waza for Learning” at the Age of 15
  • Development and Practical Study of a Learning Environment and a Learning Program using PDAs and Wireless LAN in Aquarium
  • Attitude of K12 Students and Teachers for Designing Learning Systems onField Study Tour to Super-Kamiokande

投稿ナビゲーション

↑ Implementation and Evaluation of Inquiry Learning Program “Waza for Learning” at the Age of 15

↓ Practical Study on Computer Science Unplugged for Children Aimed to Considerer of Application to the Japanese Primary School Education

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東北大学大学院情報科学研究科がその内容を保証するものではありません。

Designed and developed by N. Miyazaki. The theme based on Twenty Thirteen.
The header background image is a adaptation of the photo courtesy of Liz, available under a CC BY 2.0.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress