メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Seiji MAKI, Tatsuya HORITA (Jul. 2017)

Research on Statistical Literacy Using the Japanese Textbooks -Comparison of Elementary School Arithmetic Textbooks and Junior High School Mathematics Textbooks-

6th International Conference on Learning Technologies and Learning Environments LTLE2017 pp.710-713

2017年7月査読付き国際学会発表槇誠司horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Analysis of the Features of the Junior and Senior High School Students of Regulated Learning under Asynchronous e-Learning in Japan
  • Current Status of Japanese Keyboarding Skill at Elementary School Level
  • Keyboard Island Adventure: Development and Evaluation of a Japanese Language Keyboard Learning System with an Integral Test Function for Elementary School Children
  • International Perspectives: a Comparison of the ICT Environment in Japanese and British Classrooms

投稿ナビゲーション

↑ Development and Evaluation Experiment of Display Media using VR for Art Appreciation Learning

↓ Long-Term Effects of Computer Programming Education in Elementary Schools in Japan: A Questionnaire and Interview Study

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress