メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Takayuki ARAKI, Ryo SAITO, Tatsuya HORITA (Mar. 2017)

Analysis of the Features of the Junior and Senior High School Students of Regulated Learning under Asynchronous e-Learning in Japan

Proceedings of SITE 2017 pp.458–464

2017年3月査読付き国際学会発表荒木貴之, 齋藤玲horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • A Survey on Computer Environment and School Work with Computer for Teachers at PublicElementary and Junior Schools in Japan
  • Analysis of Students’ Records in the University Class Adopting e-Learning from a view point of Class Improvement
  • Effect of a Copy Machine in a School Library on Students’ Inquiry-Based Learning
  • Inquiry‐Based Learning for the Digital Age with School Libraries as Learning Environments

投稿ナビゲーション

↑ Usability of and Physical Fatigue from Tablets among Elementary School Students

↓ Individual Differences in Retrieval-based Studying in Meaningful Learning: Learning Strategies and Motivation

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress