メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Yoko NOBORIMOTO, Shiori ITO, Yoshifumi GOTO, Tatsuya HORITA (Aug. 2016)

Effect of a Copy Machine in a School Library on Students’ Inquiry-Based Learning

International Conference for Media in Education ICoME 2016 pp. 514-519

2016年8月査読付き国際学会発表伊藤史織, 後藤芳文, 登本洋子horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Designing an Inquiry Based Learning Environment in the School Library
  • Inquiry‐Based Learning for the Digital Age with School Libraries as Learning Environments
  • Implementation and Evaluation of Inquiry Learning Program “Waza for Learning” at the Age of 15
  • Individual Differences in Retrieval-based Studying in Meaningful Learning: Learning Strategies and Motivation

投稿ナビゲーション

↑ Inquiry‐Based Learning for the Digital Age with School Libraries as Learning Environments

↓ The Effects of the Program with the Developing PDCA Cycle on a School Lesson toward Changing an Awareness of Media Literacy for a Beginner Teacher : Comparing Young Teachers and Experienced Teachers

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress