メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Takashi SHIBATA, Kazunori SATO, Tatsuya HORITA (Mar. 2017)

Usability of and Physical Fatigue from Tablets among Elementary School Students

20th Annual Applied Ergonomics Conference poster

2017年3月査読付き国際学会発表佐藤和紀, 柴田隆史horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • The Development of a TV Program Series for Elementary Students Studying Media Literacy
  • Effect of a Copy Machine in a School Library on Students’ Inquiry-Based Learning
  • Current Status of Japanese Keyboarding Skill at Elementary School Level
  • Development of a Drill Type Kanji Learning System with PDAs for Elementary School Children

投稿ナビゲーション

↑ Long-Term Effects of Computer Programming Education in Elementary Schools in Japan: A Questionnaire and Interview Study

↓ Analysis of the Features of the Junior and Senior High School Students of Regulated Learning under Asynchronous e-Learning in Japan

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress