メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Shota Itagaki, Akinobu Ando, Ryota Fukutani, Tatsuya Horita (Oct. 2017)

Prototype of an E-learning System to Learn Motor Skills for a Traditional Japanese Wood-Processing

World Conference on E-Learning Proceedings of E-LEARN 2017 pp.788-797

2017年10月査読付き国際学会発表安藤明伸, 板垣翔大, 福谷遼太horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Keyboard Island Adventure: Development and Evaluation of a Japanese Language Keyboard Learning System with an Integral Test Function for Elementary School Children
  • Development and Practical Study of a Learning Environment and a Learning Program using PDAs and Wireless LAN in Aquarium
  • Implementation and Evaluation of Inquiry Learning Program “Waza for Learning” at the Age of 15
  • Inquiry‐Based Learning for the Digital Age with School Libraries as Learning Environments

投稿ナビゲーション

↑ Comparing the Effects of Retrieval-based and Elaboration-based Learning in Primary Schools: Influences of Final Tests and Scaffolding

↓ Development and Evaluation Experiment of Display Media using VR for Art Appreciation Learning

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress