メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Noriko NAKAO, Makiko MIWA, Kumiko AOKI, Tatsuya HORITA (Dec. 2016)

Analysis of the Communication among Teachers about the Use of ICT

Journal of Educational Technology Research Vol.39 No.1 pp.35-48

2016年12月査読付き論文(英文)三輪眞木子, 中尾教子, 青木久美子horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • A Case Study of Teacher-Teacher Communication in the Use of Document Cameras and Computers
  • The Effects of the Program with the Developing PDCA Cycle on a School Lesson toward Changing an Awareness of Media Literacy for a Beginner Teacher : Comparing Young Teachers and Experienced Teachers
  • Grouping of Teacher’s Competences Using ICT by Factor Analysis
  • The Comprehensive Analysis Results for Advancement of Student’s Academic Achievement in Classes by Use of ICT

投稿ナビゲーション

↑ Effect of Copy Machines in a School Library on Students’ Inquiry-based Learning

↓ Development of a Teacher Training System for Upgrading Teaching Skills by Using ICT

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress