メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Tatsuya HORITA, Haruo KUROKAMI, Hitoshi NAKAGAWA (Jun. 2008)

The Variety of ICT Utilization by Expert Teachers

Proceedings of ED-MEDIA 2008 pp.701-706

2008年6月査読付き国際学会発表中川一史, 黒上晴夫horitan

関連性のある発表

  • Evalation of Web-Based Training Program for Advisory Teachers in Broadcasting Education
  • A Survey on School Work with Computers and Collecting Information on Education for Teachers in Japan
  • Teacher’s Desktop: A System for Distributing the Location of Useful Information on the Web for School Teachers
  • Attitude of K12 Students and Teachers for Designing Learning Systems onField Study Tour to Super-Kamiokande

投稿ナビゲーション

↑ Characteristics of Effective ICT Applications and Classrooms Environment Suited to Teaching Style of Japanese Classrooms

↓ International Perspectives: a Comparison of the ICT Environment in Japanese and British Classrooms

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東北大学大学院情報科学研究科がその内容を保証するものではありません。

Designed and developed by N. Miyazaki. The theme based on Twenty Thirteen.
The header background image is a adaptation of the photo courtesy of Liz, available under a CC BY 2.0.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress