メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Jun TAKAHASHI, Tatsuya HORITA, Megumi ATARASHI (Mar. 2009)

Characteristics of Effective ICT Applications and Classrooms Environment Suited to Teaching Style of Japanese Classrooms

Abstract Book of CAL 09 -Learning in Digital Worlds p20

2009年3月査読付き国際学会発表新恵, 高橋純horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Characteristics of Effective ICT Applications Suited to Teaching Styles in Japanese Classrooms
  • International Perspectives: a Comparison of the ICT Environment in Japanese and British Classrooms
  • ICT in Japanese Classroom Culture and Style
  • e-Net Moral: An e-Learning System that Links School and Home Teaching Internet Morality

投稿ナビゲーション

↑ Survey of School Children, Parents/Guardians, and Teachers Regarding the Possession and Usage of Mobile Telephones by School Children

↓ Characteristics of Effective ICT Applications Suited to Teaching Styles in Japanese Classrooms

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress