メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Yoichi NONAKA, Tatsuya HORITA, Takeharu ISHIZUKA, Jun TAKAHASHI, Eita AOKI, Tomoyuki YAMADA (Mar. 2009)

ICT in Japanese Classroom Culture and Style

Abstract Book of CAL 09 -Learning in Digital Worlds (O10)

2009年3月査読付き国際学会発表山田智之, 石塚丈晴, 野中陽一, 青木栄太, 高橋純horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Characteristics of Effective ICT Applications and Classrooms Environment Suited to Teaching Style of Japanese Classrooms
  • PDA Classroom Drill Type Learning System with the Real-time Total Functions of Learning History
  • The Socio-Cultural Features of ICT Practice at Japanese Primary Schools: Comparison with ICT Practice in Primary Schools in the UK
  • International Perspectives: a Comparison of the ICT Environment in Japanese and British Classrooms

投稿ナビゲーション

↑ Development of Teaching Materials for Information Ethics Covering the Positive and Negative Aspects of Mobile Phones

↓ Characteristics of Effective ICT Applications Suited to Teaching Styles in Japanese Classrooms

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress