メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Takashi SHIBATA, Kiichiro OKUBO, Tatsuya HORITA (Oct. 2024)

Educational Effectiveness and Methods of Using 360° and Stereo Images in Elementary School Classes

AACE Proceedings of eLearn 2024 pp.217-223

2024年10月査読付き国際学会発表大久保紀一朗, 柴田隆史horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Educational Effectiveness and Learner Behavior When Using Desktop-Style VR System
  • Analysis of Teacher Training Students’ Understanding on Learning Objectives in Elementary School Programming Classes Using IoT Materials
  • Are Moving Images or Still Images the Better Teacher Images in e-learning?
  • A Small History of A Communication Board for Collaborative Learning Among Distant Elementary Classes

投稿ナビゲーション

↑ Japanese High School Students who Study While Staying Continuously Connected with Others via the Internet

↓ After Effects of Misinformation on the Internet Following 2024 Noto Peninsula Earthquake: Preliminary Study on Newspaper Articles and their Educational Potential for the Senior Generation

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress