メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Takashi Shibata, Erika Drago, Takayuki Araki, Tatsuya Horita (Nov. 2019)

Educational Effectiveness and Learner Behavior When Using Desktop-Style VR System

International Display Workshops General Incorporated Association IDW'19 pp.1174-1177

2019年11月査読付き国際学会発表ドゥラゴ英理花, 柴田隆史, 荒木貴之horitan

関連性のある発表

  • ICT in Japanese Classroom Culture and Style
  • Teacher’s Desktop: A System for Distributing the Location of Useful Information on the Web for School Teachers
  • Development of a Collaborative Learning System Based on NHK’s Educational TV Program
  • Identifying Optimal Group Size for Collaborative Argumentation Using SNS for Educational Purposes

投稿ナビゲーション

↑ Analysis of Teacher Training Students’ Understanding on Learning Objectives in Elementary School Programming Classes Using IoT Materials

↓ Preventive Education for High School Students’ Internet Addiction by Being Aware of the Actual Usage of the Internet

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東北大学大学院情報科学研究科がその内容を保証するものではありません。

Designed and developed by N. Miyazaki. The theme based on Twenty Thirteen.
The header background image is a adaptation of the photo courtesy of Liz, available under a CC BY 2.0.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress