メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Shunsuke INAGAKI, Yuichi WADA, Tatsuya HORITA (Jul. 2019)

Preventive Education for High School Students’ Internet Addiction by Being Aware of the Actual Usage of the Internet

8th International Conference on Learning Technologies and Learning Environments LTLE2019 pp.230-233

2019年7月査読付き国際学会発表和田裕一, 稲垣俊介horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Optimal Group Size for High School Students’ Collaborative Argumentation Using SNS for Educational Purposes
  • Analysis of the Features of the Junior and Senior High School Students of Regulated Learning under Asynchronous e-Learning in Japan
  • Survey of School Children, Parents/Guardians, and Teachers Regarding the Possession and Usage of Mobile Telephones by School Children
  • Research on Statistical Literacy Using the Japanese Textbooks -Comparison of Elementary School Arithmetic Textbooks and Junior High School Mathematics Textbooks-

投稿ナビゲーション

↑ Educational Effectiveness and Learner Behavior When Using Desktop-Style VR System

↓ Evaluation Experiment of VR Display Media using a Smartphone for Art Appreciation Classes at Japanese Junior High Schools

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress