メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Shoko Usui, Katsumi Sato, Tatsuya Horita (Mar. 2019)

Evaluation Experiment of VR Display Media using a Smartphone for Art Appreciation Classes at Japanese Junior High Schools

Proceedings of SITE 2019 pp.2085-2090

2019年3月査読付き国際学会発表佐藤克美, 臼井昭子horitan

関連性のある発表

  • Development and Evaluation Experiment of Display Media using VR for Art Appreciation Learning
  • Prototyping and Evaluation of Display Media using VR for Art Appreciation Education at School
  • Comparative Study of the Categorization of Items of Statistical Literacy in Mathematics Textbooks of Elementary, Junior High, and High Schools in Japan
  • Research on Statistical Literacy Using the Japanese Textbooks -Comparison of Elementary School Arithmetic Textbooks and Junior High School Mathematics Textbooks-

投稿ナビゲーション

↑ Preventive Education for High School Students’ Internet Addiction by Being Aware of the Actual Usage of the Internet

↓ Characteristics and Challenges of Japanese Computer Science Education in Elementary Level

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東北大学大学院情報科学研究科がその内容を保証するものではありません。

Designed and developed by N. Miyazaki. The theme based on Twenty Thirteen.
The header background image is a adaptation of the photo courtesy of Liz, available under a CC BY 2.0.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress