メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Michiko SUGAI, Tatsuya HORITA, Yuichi WADA (Jul. 2018)

Identifying Optimal Group Size for Collaborative Argumentation Using SNS for Educational Purposes

7th International Conference on Learning Technologies and Learning Environments LTLE2018 pp.226-231

2018年7月査読付き国際学会発表和田裕一, 桑木道子horitan

関連性のある発表

  • Development of a Collaborative Learning System Based on NHK’s Educational TV Program
  • Development of a System which Arranges and Presents the Optimal Contents with RFID Tags for a Super-Kamiokande Field Study Tour
  • Educational Effectiveness and Learner Behavior When Using Desktop-Style VR System
  • Encouraging Collaborative Learning in Classrooms Using Virtual Reality Techniques

投稿ナビゲーション

↑ Study of Manga Reading Comprehension and Teaching Methods for Manga Reading

↓ Encouraging Collaborative Learning in Classrooms Using Virtual Reality Techniques

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東北大学大学院情報科学研究科がその内容を保証するものではありません。

Designed and developed by N. Miyazaki. The theme based on Twenty Thirteen.
The header background image is a adaptation of the photo courtesy of Liz, available under a CC BY 2.0.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress