メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Kiichiro OKUBO, Kazunori SATO, Yuichi WADA, Kazuyuki ASAI, Shunichi KUBO, Tatsuya HORITA (Jul. 2018)

Study of Manga Reading Comprehension and Teaching Methods for Manga Reading

7th International Conference on Learning Technologies and Learning Environments LTLE2018 pp.209-214

2018年7月査読付き国際学会発表佐藤和紀, 和田裕一, 大久保紀一朗, 浅井和行, 窪俊一horitan

関連性のある発表

  • Long-Term Effects of Computer Programming Education in Elementary Schools in Japan: A Questionnaire and Interview Study
  • Elementary Methods -An Integrated Curriculum-(総合カリキュラム—理論から評価まで )
  • Development of Web-Based Multimedia for Teaching Universal Design of Artifact and Information
  • Characteristics of Effective ICT Applications Suited to Teaching Styles in Japanese Classrooms

投稿ナビゲーション

↑ The Classification of Teachers’ Knowledge of 1-to-1 Elementary Education

↓ Identifying Optimal Group Size for Collaborative Argumentation Using SNS for Educational Purposes

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東北大学大学院情報科学研究科がその内容を保証するものではありません。

Designed and developed by N. Miyazaki. The theme based on Twenty Thirteen.
The header background image is a adaptation of the photo courtesy of Liz, available under a CC BY 2.0.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress