メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Fumiko YAGISAWA, Tatsuya HORITA (Jul. 2018)

The Classification of Teachers’ Knowledge of 1-to-1 Elementary Education

International Symposium on Educational Technology pp.133-137

2018年7月査読付き国際学会発表八木澤史子horitan

関連性のある発表

  • Evalation of Web-Based Training Program for Advisory Teachers in Broadcasting Education
  • A Survey on School Work with Computers and Collecting Information on Education for Teachers in Japan
  • Characteristics and Challenges of Japanese Computer Science Education in Elementary Level
  • Long-Term Effects of Computer Programming Education in Elementary Schools in Japan: A Questionnaire and Interview Study

投稿ナビゲーション

↑ Methods for Analyzing the Reading Ability of Children on Social Media

↓ Study of Manga Reading Comprehension and Teaching Methods for Manga Reading

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東北大学大学院情報科学研究科がその内容を保証するものではありません。

Designed and developed by N. Miyazaki. The theme based on Twenty Thirteen.
The header background image is a adaptation of the photo courtesy of Liz, available under a CC BY 2.0.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress