メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Yoko NOBORIMOTO, Shiori ITO, Yoshifumi GOTO, Tatsuya HORITA (Jul. 2017)

Effect of Copy Machines in a School Library on Students’ Inquiry-based Learning

International Journal for Educational Media and Technology Vol.11, No. 1 pp.116-122

2017年7月査読付き論文(英文)伊藤史織, 後藤芳文, 登本洋子horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Effect of a Copy Machine in a School Library on Students’ Inquiry-Based Learning
  • Designing an Inquiry Based Learning Environment in the School Library
  • Inquiry‐Based Learning for the Digital Age with School Libraries as Learning Environments
  • Implementation and Evaluation of Inquiry Learning Program “Waza for Learning” at the Age of 15

投稿ナビゲーション

↑ The Effects of Personality Traits on Smartphone Dependency and Loneliness: A Study of University Students in Japan

↓ Analysis of the Communication among Teachers about the Use of ICT

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress