メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Alexander Maas, Yoko Noborimoto, Fumie Niwai, Shota Itagaki, Tadashi Inagaki, Tatsuya Horita (Aug. 2024)

Development of a System for Visualizing and Evaluating Information Collection in Inquiry Learning

22nd International Conference for Media in Education ICoME 2024 pp.250-253

2024年8月査読付き国際学会発表アレクサンダーマース, 庭井史絵, 板垣翔大, 登本洋子, 稲垣忠horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Inquiry‐Based Learning for the Digital Age with School Libraries as Learning Environments
  • Implementation and Evaluation of Inquiry Learning Program “Waza for Learning” at the Age of 15
  • Effect of a Copy Machine in a School Library on Students’ Inquiry-Based Learning
  • Development and Practical Study of a Learning Environment and a Learning Program using PDAs and Wireless LAN in Aquarium

投稿ナビゲーション

↑ After Effects of Misinformation on the Internet Following 2024 Noto Peninsula Earthquake: Preliminary Study on Newspaper Articles and their Educational Potential for the Senior Generation

↓ An Analysis of Changes in the Awareness of the Teacher Who Supported to Elementary School Students the Utilization for the First Time of 1:1 Information Devices

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress