メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Michiyo Oda, Yoko Noborimoto, Minami Endo, Tatsuya Horita (Apr. 2025)

Exploring Gender Differences in Computer Science Motivation Among Japanese Primary School Students

Information Engineering Express Vol.11 No.2 Accepted

2025年4月査読付き論文(英文)小田理代, 登本洋子, 遠藤みなみhoritan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Gender Differences in Programming Among Primary School Students
  • Practical Study on Computer Science Unplugged for Children Aimed to Considerer of Application to the Japanese Primary School Education
  • Implications for Computer Science Curricula in Primary School: A Comparative Study of Sequences in England, South Korea, and New Zealand
  • International Trends in K–12 Computer Science Curricula Through Comparative Analysis: Implications for the Primary Curricula

投稿ナビゲーション

↓ Changes in Teacher’s Awareness When First Supporting the Utilization of 1:1 Information Devices by Elementary School Students

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress