メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Mitsuhiro Watanabe, Tatsuya Horita (Oct. 2025)

A Case Study on the Effectiveness of the “Theory and Methods for the Utilization of ICT in Education” in the Japanese Teacher Training Curriculum: An Intensive and Remote Format

Letters on Informatics and Interdisciplinary Research Vol.6 pp.1-8

2025年10月査読付き論文(英文)渡邉光浩horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • The Newly Established Subject “Theory and Methods for the Utilization of ICT in Education” in the Japanese Teacher Training Curriculum: An Examination of the Effects of Intensive and Remote Classes
  • A Study on Modeling of e-Facilitating Behavior in Moderation Method -A Case of Practicum in Pre-service Teacher Training-
  • A Case Study of Teacher-Teacher Communication in the Use of Document Cameras and Computers
  • Changes in Teacher’s Awareness When First Supporting the Utilization of 1:1 Information Devices by Elementary School Students

投稿ナビゲーション

↓ Exploring Gender Differences in Computer Science Motivation Among Japanese Primary School Students

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress