メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Yoko NOBORIMOTO, Shiori ITO, Yoshifumi GOTO, Yumiko KASAI, Tatsuya HORITA (Aug. 2016)

Inquiry‐Based Learning for the Digital Age with School Libraries as Learning Environments

The Annual International Conference of the International Association of School Librarianship IASL2016 P05

2016年8月査読付き国際学会発表伊藤史織, 後藤芳文, 河西由美子, 登本洋子horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Effect of a Copy Machine in a School Library on Students’ Inquiry-Based Learning
  • Designing an Inquiry Based Learning Environment in the School Library
  • Implementation and Evaluation of Inquiry Learning Program “Waza for Learning” at the Age of 15
  • Development and Practical Study on Mobile Learning Environment using Personal Digital Assistants for Elementary School Children

投稿ナビゲーション

↑ Individual Differences in Retrieval-based Studying in Meaningful Learning: Learning Strategies and Motivation

↓ Effect of a Copy Machine in a School Library on Students’ Inquiry-Based Learning

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress