メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Ryo Saito, Yoko Noborimoto, Tatsuya Horita

Aftereffects of Online Misinformation Following the 2024 Noto Peninsula Earthquake: The Educational Potential of Newspaper Articles for the Senior Generation

23rd International Conference for Media in Education ICoME2025 発表予定

2025年4月査読付き国際学会発表登本洋子, 齋藤玲horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • After Effects of Misinformation on the Internet Following 2024 Noto Peninsula Earthquake: Preliminary Study on Newspaper Articles and their Educational Potential for the Senior Generation
  • Analysis of the Features of the Junior and Senior High School Students of Regulated Learning under Asynchronous e-Learning in Japan
  • List of School Website Articles Appreciated in Japan
  • Identifying Latent Traits of Questions for Controllable Machine Generation

投稿ナビゲーション

↓ Japanese High School Students who Study While Staying Continuously Connected with Others via the Internet

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress