メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Alexander MAAS, Taku KAWADA, Kazunori YAMADA, Toru NAGAHAMA, Tatsuya HORITA (Jun. 2022)

Identifying Latent Traits of Questions for Controllable Machine Generation

Proceedings of ED-MEDIA 2022 pp.42-47

2022年6月査読付き国際学会発表アレクサンダーマース, 山田和範, 川田拓, 長濱澄horitan

関連性のある発表

  • Identifying Optimal Group Size for Collaborative Argumentation Using SNS for Educational Purposes
  • Effect of a Copy Machine in a School Library on Students’ Inquiry-Based Learning
  • The Effects of Personality Traits on Smartphone Dependency and Loneliness: A Study of University Students in Japan

投稿ナビゲーション

↑ A Study on Critical Thinking on Biased Web Information among Sixth-Grade Elementary School Students in Japan

↓ A Pilot Study of the MVP Support System using Google Glass

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東北大学大学院情報科学研究科がその内容を保証するものではありません。

Designed and developed by N. Miyazaki. The theme based on Twenty Thirteen.
The header background image is a adaptation of the photo courtesy of Liz, available under a CC BY 2.0.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress