メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Yukako MIYANISHI, Toru NAGAHAMA, Satoshi NAKAGAWA, Tatsuya HORITA (Jan. 2024)

A Trial Study on Understanding the Influences of Japanese Certified e-Textbook Usage in Classroom on Academic Performance Changes

14th International Conference on Learning Analytics and Knowledge LAK24 Accepted

2024年1月査読付き国際学会発表中川哲, 宮西祐香子, 長濱澄horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • A Trial Study on Understanding Operational Tendency of Device Use Based on Operation Logs during Home Study Using Japanese Authorized Digital Textbooks
  • Investigating Junior High School English Digital Textbook Device Use: A Home Study Analysis of Operation Logs
  • ICT in Japanese Classroom Culture and Style
  • A Comparative Study of Japanese Input Speed by Keyboard of Elementary School Children Learning with 1:1 Devices for the First Time

投稿ナビゲーション

↑ Classification of Statistical Items in Japan’s National Center Test for University Admissions and the American College Test

↓ The Demonstration of MVP Support System as an AR Realtime Pitch Feedback System

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress