メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Seiji MAKI, Hiroyuki NAKANO, Tatsuya HORITA (Apr. 2024)

Classification of Statistical Items in Japan’s National Center Test for University Admissions and the American College Test

The 15th International Congress on Mathematical Education Accepted

2024年4月査読付き国際学会発表中野博幸, 槇誠司horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Comparative Study of the Categorization of Items of Statistical Literacy in Mathematics Textbooks of Elementary, Junior High, and High Schools in Japan
  • The Classification of Teachers’ Knowledge of 1-to-1 Elementary Education
  • Research on Statistical Literacy Using the Japanese Textbooks -Comparison of Elementary School Arithmetic Textbooks and Junior High School Mathematics Textbooks-
  • Remote Support for Programming-Related Teaching in Elementary Schools by University Students

投稿ナビゲーション

↑ Preliminary Study of Teachers’ Opinions on the Effective Use of Digital Textbooks

↓ A Trial Study on Understanding the Influences of Japanese Certified e-Textbook Usage in Classroom on Academic Performance Changes

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress