メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Jun TAKAHASHI, Tatsuya HORITA, Jun-ichi YAMANISHI (Jun. 2007)

Are Moving Images or Still Images the Better Teacher Images in e-learning?

Proceedings of ED-MEDIA 2007 pp.914-921

2007年6月査読付き国際学会発表山西潤一, 高橋純horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • What Kind of Interaction and Reflection Emerged in a Teacher’s Learning Community? : Development and Evaluation of Computer Supported Collaborative Learning (CSCL) Software for Teacher Education
  • A Case Study of Teacher-Teacher Communication in the Use of Document Cameras and Computers
  • PDA Classroom Drill Type Learning System with the Real-time Total Functions of Learning History
  • Development and Practical Study of a Learning Environment and a Learning Program using PDAs and Wireless LAN in Aquarium

投稿ナビゲーション

↑ A Survey on School Work with Computers and Collecting Information on Education for Teachers in Japan

↓ A Survey on Computer Environment and School Work with Computer for Teachers at PublicElementary and Junior Schools in Japan

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress