メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Alexander Maas, Kazunori D Yamada, Toru Nagahama, Taku Kawada, Tatsuya Horita (Feb. 2024)

Question Generation for English Reading Comprehension Exercises using Transformers

Letters on Informatics and Interdisciplinary Research Vol.5 LIIR183

2024年2月査読付き論文(英文)アレクサンダーマース, 山田和範, 川田拓, 長濱澄horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Study of Manga Reading Comprehension and Teaching Methods for Manga Reading
  • Study of Manga Reading as an Effective Teaching Method Based on the Text Comprehension Process
  • Identifying Latent Traits of Questions for Controllable Machine Generation
  • Investigating Junior High School English Digital Textbook Device Use: A Home Study Analysis of Operation Logs

投稿ナビゲーション

↑ A Survey of Middle and Upper Elementary School Students’ Knowledge of Cloud Computing

↓ A Perspective from Educational Technology Research Trends in Individualization of Learning in Elementary and Secondary Education in Japan

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress