メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Takashi SHIBATA, Kazunori SATO, Tatsuya HORITA (Dec. 2017)

Tablet Use in Elementary Schools from Ergonomic Aspect

The 24th International Display Workshops pp.9-12

2017年12月査読付き国際学会発表佐藤和紀, 柴田隆史horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Long-Term Effects of Computer Programming Education in Elementary Schools in Japan: A Questionnaire and Interview Study
  • Comparison of Web Information Transmitted for Parentsbetween Kindergartens and Elementary Schools in Japan
  • The Socio-Cultural Features of ICT Practice at Japanese Primary Schools: Comparison with ICT Practice in Primary Schools in the UK
  • Usability of and Physical Fatigue from Tablets among Elementary School Students

投稿ナビゲーション

↑ Encouraging Collaborative Learning in Classrooms Using Virtual Reality Techniques

↓ Comparing the Effects of Retrieval-based and Elaboration-based Learning in Primary Schools: Influences of Final Tests and Scaffolding

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress