メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Takashi Shibata, Erika Drago, Takayuki Araki, Tatsuya Horita (Jul. 2021)

Comparison of 2D and 3D Views on Educational Virtual Reality Content

International Journal for Media in Education Vol.15 No.1 pp.14-22

2021年7月査読付き論文(英文)ドゥラゴ英理花, 柴田隆史, 荒木貴之horitan

関連性のある発表

  • Encouraging Collaborative Learning in Classrooms Using Virtual Reality Techniques
  • Educational Effectiveness and Learner Behavior When Using Desktop-Style VR System
  • Optimal Group Size for High School Students’ Collaborative Argumentation Using SNS for Educational Purposes
  • Examination of an Educational Practice that Prevents and Alleviates Internet Addiction by Increasing Awareness of Internet Use and Addiction in Japanese High School Students

投稿ナビゲーション

↑ Analysis of Promotion/Inhibition Factor Model Based on Teacher’s Attitude Survey for Programming Education at Elementary School

↓ International Trends in K–12 Computer Science Curricula Through Comparative Analysis: Implications for the Primary Curricula

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東北大学大学院情報科学研究科がその内容を保証するものではありません。

Designed and developed by N. Miyazaki. The theme based on Twenty Thirteen.
The header background image is a adaptation of the photo courtesy of Liz, available under a CC BY 2.0.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress