メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Alexander Maas, Toru Nagahama, Tatsuya Horita (Jul. 2024)

Evaluation of AI-Generated English Reading Comprehension Questions by Japanese Teachers of English

Information and Technology in Education and Learning Volume 4 Issue 1 Reg-p002

2024年7月査読付き論文(英文)アレクサンダーマース, 長濱澄horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Question Generation for English Reading Comprehension Exercises using Transformers
  • Study of Manga Reading Comprehension and Teaching Methods for Manga Reading
  • Development and Evaluation of Scoring Support System in Writing Test for Subject Teachers and Classroom Teachers
  • Study of Manga Reading as an Effective Teaching Method Based on the Text Comprehension Process

投稿ナビゲーション

↑ Preliminary Study of Teachers’ Opinions on the Effective Use of Digital Textbooks

↓ A Survey of Middle and Upper Elementary School Students’ Knowledge of Cloud Computing

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress