メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Takashi SHIBATA, Kazunori SATO, Shota ITAGAKI, Masayuki TSUNEKAWA, Shuboh TAYA, Tatsuya HORITA (Aug. 2018)

Effects of Anti-glare Film on Tablet Usability by Elementary School Students

The 20th International Conference of the International Ergonomics Association IEA2018 8 pages

2018年8月査読付き国際学会発表佐藤和紀, 恒川雅行, 板垣翔大, 柴田隆史, 田谷周望horitan

関連性のある発表

  • Usability of and Physical Fatigue from Tablets among Elementary School Students
  • Tablet Use in Elementary Schools from Ergonomic Aspect
  • Long-Term Effects of Computer Programming Education in Elementary Schools in Japan: A Questionnaire and Interview Study
  • Effects of Continuation of Media Literacy Lessons, Media Experience, and Teaching Experience on Elementary School Teachers’ Media Literacy

投稿ナビゲーション

↑ Characteristics and Challenges of Japanese Computer Science Education in Elementary Level

↓ Methods for Analyzing the Reading Ability of Children on Social Media

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東北大学大学院情報科学研究科がその内容を保証するものではありません。

Designed and developed by N. Miyazaki. The theme based on Twenty Thirteen.
The header background image is a adaptation of the photo courtesy of Liz, available under a CC BY 2.0.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress