メディア教育論ゼミ
Practical Research on Educational Media and Media Education
コンテンツへスキップ
  • ホーム
  • このゼミについて
  • 所属志望の方へ
  • 研究業績
  • メンバー
  • ゼミ記録
  • アクセス
  • 関連リンク

Mitsuhiro Watanabe, Kazuki Mitsui, Kazunori Sato, Taku Kawada, Toru Nagahama, Tatsuya Horita (Feb. 2024)

A Survey of Middle and Upper Elementary School Students’ Knowledge of Cloud Computing

Letters on Informatics and Interdisciplinary Research Vol.5 pp.1-16

2024年2月査読付き論文(英文)三井一希, 佐藤和紀, 川田拓, 渡邉光浩, 長濱澄horitan Xにポスト Facebookでシェア

関連性のある発表

  • Characteristic of the Teachers’ Teaching Knowledge of One-to-One Computing in Elementary Education Classes
  • Analysis of Promotion/Inhibition Factor Model Based on Teacher’s Attitude Survey for Programming Education at Elementary School
  • Usability of and Physical Fatigue from Tablets among Elementary School Students
  • Effects of Anti-glare Film on Tablet Usability by Elementary School Students

投稿ナビゲーション

↑ Evaluation of AI-Generated English Reading Comprehension Questions by Japanese Teachers of English

↓ Question Generation for English Reading Comprehension Exercises using Transformers

Copyright © Horilab.jp

このサイトは,堀田研究室のメンバーがプライベートに運用しているものであり,東京学芸大学 教職大学院がその内容を保証するものではありません。

This child theme is designed and developed by N. Miyazaki. The parent theme is Twenty Thirteen.

静岡大学情報学部時代の堀田研究室Webサイトへ

Proudly powered by WordPress